موفق ترین کسب و کارهای ایران در سال 1401

دو سال اخیر وجود کرونا سبب شد خیلی از کسب و کارها ارتقا پیدا کنند و لطمه به خیلیا هم وارد شد.مسلما هر فردی دوست دارد کسب و کاری موفق با درآمدی عالی داشته باشد.اما اینکه با چه روشی و چطوری به تلاش و همت خودمان بستگی دارد.امروز خیلی از جوان‌های کشورمان هستند که بیکاراند و در فکر راه اندازی شغل جدیدی هستند که می‌خواهند خودشان مستقل شوند.اما معمولا به دلیل نداشتن سرمایه کافی و قدرت ریسک پذیری پایین منصرف می‌شوند.پس با ما همراه باشید تا چند کسب و کار موفق سال 1401 را به شما معرفی کنیم.

موفق‌ترین کسب و کارهای ایران در سال 1401

1.پزشکی

همه ما می‌دانیم که داشتن شغلی همچون پزشکی آرزوی هر جوانی است که برای رسیدن به آن باید مسیرهای زیادی را طی کنید.که می‌توان از آن به عنوان پرتقاضا‌ترین و پردرآمدترین شغل ایران نام برد.یک پزشک می‌تواند در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی و یا حتی خصوصی مشغول به کار شود و در آن جا به کار درمان بپردازد. معمولا جراح مغز و اعصاب، جراح ارتوپد یا جراح قلب در آمد ماهی 100 میلیون تومان دارند که می‌تواند میزان درآمد بالایی باشد.

پزشکی

2.جراح پلاستیک

جراح پلاستیک از رشته‌های برتر علم پزشکی و البته درآمد زا است که امروز خیلی از افراد برای تغییر دادن ظاهر خود به متخصصان جراح پلاستیک مراجعه می‌کنند.طوری که سعی می‌کند هرگونه عیب و نقصی از پوست و استخوان‌ها را رفع کنند و باعث زیباتر‌شدن چهره و بدنشان شود.این شغل نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد اما در عین حال پردرآمد و پول ساز است.

مطالب پیشنهادی  استرس محیط کار

3.تدریس آنلاین

همانطور که گفتم در چند سال اخیر وجود کرونا سبب شد خیلی از کسب و کارها همچون تدریس آنلاین ارتقا پیدا کند.که یکی از مهم‌ترین مشاغل برای کسب درآمد است اما تنها مهارتی که نیاز است مهارت برقراری ارتباط با مخاطب است.پس سعی کنید با مخاطب ارتباط مناسبی برقرار کنید که در طولانی مدت باعث رشد و پیشرفت زیاد در کسب و کار شما می‌­شود.

تدریس آنلاین

4.ساخت فروشگاه اینترنتی

این روزا ساخت فروشگاه اینترنتی مورد استقبال خیلی از مشتریان قرار گرفته است طوری که اگر  با اینترنت و برنامه‌نویسی سر و کار داشته باشید می‌توانید بدون اینکه سرمایه آن چنانی و مکان فیزیکی برای فروش داشته باشید از طریق سایت به درآمد برسید.این نوع کسب و کار از درآمد بالایی برخودار است اما بزرگی و کوچکی فروشگاه، کالا و خدماتی که عرضه می‌کند و تعداد مشتریانی که دارد در میزان درآمد آن تاثیر دارد.

5.تولید محتوا

امروزه فعالیت کردن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به حدی زیاد شده است که افراد از این طریق می‌توانند کسب درآمد کنند.تولید محتوا نیز از دیگر شغل‌های پر درآمد خانگی است که شما با سرمایه کمی همچون داشتن یک لپ تاپ یا کامپیوتر و تلاش و همت به راحتی می‌توانید 5 الی 10 میلیون درآمد داشته باشید.تولید محتوا می‌تواند متنی باشد برای سایت‌های خبری و فروشگاهی.یا تصویری و ویدئویی باشد.

تولید محتوا

6.بلاگری

اگر شما هم جزء افرادی هستید که با دنیای مجازی و اینستاگرام سر و کار دارید مطمعنا تا حالا چندین پیچ بلاگری را دیده‌اید.بلاگرها معمولا سبک زندگی، مهارت‌ها یا روزمرگی‌های خود را با فالوران خود به اشتراک می‌گذارند و سپس با جذب مخاطب به در آمد زایی می‌کند.بلاگری نیاز به مهارت و سرمایه خاصی ندارد اما اگر حوصله و اشتیاق کافی را داشته باشید می‌توانید به راحتی با قبول سفارش تبلیغات به در آمد برسید.

مطالب پیشنهادی  بهترین شغل‌های خانگی بدون سرمایه اولیه

7.آرایشگر

از آنجایی که امروزه بیشتر خانم‌ها به ظاهر و زیبایی خود رسیدگی می‌کنند پس قطعا کسی که آرایشگر حرفه‌ای است و با انجام خدمات همچون آرایش و گریم عروس، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، اکستنشن و…می‌تواند به راحتی به میزان درآمد بالا برسد.

آرایشگری

8.طراح لباس

نحوه پوشش این روزا برای ایرانیان خیلی مورد توجه است طوری که تعداد بسیاری از مردم شیفته مد و ترند‌ها هستند. بر همین اساس داشتن مهارت در این زمینه می‌تواند شما را به یک طراح لباس معروف تبدیل کند.شما کافی است خلاق باشید تا در این زمینه بتوانید به میزان درآمد بالا برسید.تصور کنید برای طراحی یک لباس بین 10 تا 20 میلیون دستمزد  می‌گیرند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *