پیراهن های خنک که به جای مانتو می توان پوشید

کم کم با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا افراد دوست دارند لباس‌های خنک‌ و گشادی بپوشند تا زیاد عرق نکنند.از آنجایی که تابستان هم فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها است. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح، یکی از نکات مهم است که برای خیلی از افراد خوش استایل مخصوصا خانم‌های جوان مدنظر است.بهتر است که جنس لباس‌های تابستانی از نوع نخ، کتان و پنبه باشند که در ادامه به استایل تابستانی بیشتر اشاره می‌کنیم.

استایل تابستانی

پیراهن های خنک به جای مانتو

شاید بیشتر ما تابستان را به خاطر آب و هوا و گردش و تفریح دوست داشته باشیم، اما هر نوع استایل و پوششی نمی‌تواند مناسب این فصل باشد، بر همین اساس بیشتر خانم‌ها در استایل و پوشش این فصل بسیار ریز بین هستن که امروز در مجله اینترنتی هوتو می‌خواهیم استایل این فصل را بهتر به شما معرفی کنیم.با پوشیدن لباس مناسب و گشاد از جنس کتان و پنبه، استفاده از کلاه، و عینک آفتابی استاندارد، می‌توانید استایلی زیبا و شیک داشته باشید.

1-مانتوهای کیمونو در استایل‌های تابستانی

مانتوهای کیمونو یکی از مانتوهای جذاب و شیک هستند که امروز بیشتر خانم‌ها به دلیل اینکه هیچ تماسی با بدن ندارند از آن استفاده می‌کنند.طوری که این مدل از مانتوها اگر با پارچه های سبک دوخته شود، بهترین انتخاب برای استایل‌های تابستانی هستند و یکی از لباس‌های واجب فصل تابستان است.

مطالب پیشنهادی  ویژگی های کیف پول مناسب

مانتو کیمونو

2-پیراهن‌های بلند ساحلی

اگر به اطراف خود در فصل تابستان نگاه کنیم تفریح و گردش بیشتر افراد رفتن به ساحل و دریا است که می‌تواند بهترین گزینه در گرمای تابستان باشد.اما تا جای که خبر داریم بیشتر خانم‌ها با استایل ساحل و دریا مشکل دارند. پیراهن‌های بلند ساحلی می‌تواند یک استایل خنک باشد که آن را با یک تونیک یا شومیز کوتاه ست کنید و یک استایل خیابانی جذاب و متناسب با این فصل بسازید.جنس این پیراهن حتما باید از نخ و الیاف طبیعی باشد تا باعث بالا رفتن دمای بدن نشود و علاوه بر آن رنگ پارچه یا پیراهن نیز می‌تواند در خنک بودن لباس بسیار تاثیر داشته باشد.برای استایل شیک‌تر پوشیدن صندل ها و اکسسوری هایی مثل گردنبند چوبی بلند یا دستبند، یک ست تابستانی باشد.

پیراهن ساحلی

3-پیراهن های یقه قایقی

مدل پیراهن های یقه قایقی با قسمت کشبافت که روی سینه دارد در دو نوع بلند و کوتاه در بازار هستند که طرح چهارخانه ریز یا پارچه های تک رنگ جلوه خاصی به این مدل لباس ساحلی می بخشد.این مدل را می‌توان با کتانی مشکی یا سفید و کیف دوشی ست کرد.

4-سرهمی زنانه به همراه رویه

سرهم زنانه یکی از متفاوت‌ترین لباس‌های تابستانه است که برای دخترهای خوش استایل در این فصل گرم مناسب است،که نیاز نیست برای استایل بیرونی خود، آن را تعویض کنید؛ بلکه با یک مانتو جلو باز و شال، به راحتی تیپِ پوشیده و مناسب خیابان به شما می‌دهد.سرهمی زنانه راه راه، اندام شما را ظریف‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. این سرهمی‌ها را می‌توانید به صورت اسپرت با یک رویه و کتانی، یا به صورت رسمی‌تر با کفش مجلسی و مانتو کتی زنانه استایل کنید.

مطالب پیشنهادی  تیپ کژوال چیست؟

5-کت و شلوارهای خنک

بیشتر ما از کت و شالوار به عنوان استایل رسمی استفاده می‌کنیم اما با کمی تغییر می‌توانیم آن را تبدیل به استایل تابستانی و خنک کنیم.طوری که با پوشیدن یک دست کت و شلوار تک رنگ (مونوکروم) و با رنگ های تند و شادی مثل نارنجی، سرخابی، صورتی و غیره، تابستانی‌ترین استایل‌ها ساخته می شوند. اما بهتر است که با شال، کیف و کفش‌های رنگ تیره و یا خنثی آن را ست کنید.

کت و شالوار

رنگ‌های سرد

رنگ‌های سرد همچون  آبی‌ها، می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای استایل‌های تابستانی باشد. طیف رنگ‌های سرد مثل آبی‌های خیلی روشن زمانی که با یک رنگ گرم مثل نسکافه‌ای یا بژ ترکیب شوند، یک ظاهر کامل و عالی به‌ وجود می‌آورند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *