کفش‌هایی که باید با شلوار جین بپوشید

نوع ست کردن لباس‌ها با هم می‌تواند استایل شما را شیک و مرتب نشان دهد.برای همین باید اصول ست کردن را بلد باشید تا خوش تیپ دیده شوید.از آنجایی که شلوار جین یا لی یکی از شالورهای پرطرفدار در میان افراد خوش تیپ است که با پوشیدن آن تیپ اسپورت‌تر به نظر می‌رسد.این نوع شلوار می‌تواند مناسب هر جای باشد اما همان اندازه که ترکیب رنگ‌ها در لباس اهمیت دارد ست کرد کفش نیز با لباس از اهمیت خاصی برخودار است و انتخاب کفش مناسب برای شلوار لی هم از دیگر نکات ست کردن است که در ادامه به شما خواهیم گفت چه مدل کفشی را با این شلوار ست کنید که شیک‌تر به نظر برسید.

ست کردن کفش با شلوار جین

1.کفش پاشنه بلند

شلوار جین تنوع بسیاری در نوع دوخت و طرح پارچه دارد که می‌تواند استایل‌های متنوعی همچون کژوال،اسپورت و… را برای هر فردی بسازد.شاید خیلی از ما بگویم مگه میشه کفش پاشنه بلند را با شلوار جین ست کنیم.بله که میشه.معمولا خیلی از خانم‌ها نمی‌توانند کفش‌های بدون پاشنه بپوشند و از آنجایی که شالوار لی طرفداران زیادی دارد می‌تواند ست خیلی شیکی به نظر برسد اما نوع مدل شالوار جین می‌تواند در این ست خیلی مهم باشد تصور کنید شلوار اسلیم فیت یا اسکینی با رنگی تیره را با کفش پاشنه بلند ست کرد.اما ست کردن شالوار جین آبی با کفش پاشنه بلند سفید می‌تواند استایل شما را خیلی شیک جلوه دهد و مناسب قرارهای عاشقانه،جلسه کاری و مهمانی‌های رسمی باشد.

مطالب پیشنهادی  تیپ کژوال چیست؟

2.کفش کالج

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که همیشه شلوار جین می‌پوشید و نمی‌دانید که آن را با چه مدل کفشی ست کنید.از انجایی که شلوار لی طرفداران زیادی دارد با بیشتر مدل کفش‌ها می‌تواند ست باشد.اما اگر می‌خواهید تیپ راحت و کژوالی را انتخاب کنید و پاهایتان اذیت نشوند کفش کالج می‌تواند بهترین گزینه باشد.طوری که پوشیدن کفش کالج با شلوار جین مناسب افراد قد کوتاهی است که استایل آن‌ها را شیک‌تر جلوه می‌دهد و ستی جذاب برای جلسات کاری،رسمی و دوستانه است.

3.صندل

در روز‌های گرم تابستان کمتر کسی است که بتواند کفش‌های اسپورت بپوشد.برای همین بیشتر خانم‌ها کفش‌های باز یا صندل‌های شیکی می‌پوشند که امروز ست کردن آن با شلوار جین می‌تواند یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین ست‌های تابستان باشد.برای پوشیدن کفش صندل بهتر است شلوار جین را با مدل اسلیم فیت یا اسکینی ست کنید.

4.اسپرت

یکی از ساده‌ترین،اسپورت‌ترین و جذاب‌ترین ست تاریخ پوشیدن شالوار جین با کفش اسپرت سفید است که می‌تواند هر خانمی را خوش تیپ کند.کفش اسپرت مناسب هر موقعیت و فصلی است که با هر مدلی از شلوار جین قابل ست کردن است.

5.چکمه‌های ساق بلند چرم

امروزه پوشیدن چکمه‌های ساق بلند از دیگر ست‌های زمستان است که خیلی از خانم‌ها آن را با شلوار جین ست می‌کنند که می‌تواند تیپ شما را شیک‌تر جلوه‌ دهد و علاوه بر این پاها را لاغرتر و کشیده تر نشان دهد.

6.بوت پاشنه تخت ساق کوتاه

تنوع در مدل کفش بسیار زیاد است اما امروز می‌خواهیم مدل‌کفش‌های را بررسی کنیم که با شلوار جین قابل ست کردن هستند.بوت بدون پاشنه هم از دیگر مدل‌ها است که با شلوار جین می‌تواند ست زیبایی زمستانی برای خانم‌های خوش استایل باشد.

مطالب پیشنهادی  روشی تضمینی برای تمیز کردن کفش سفید

ست کردن کفش مردانه با شالوار جین

1.کفش اسپرت

همان طور که در استایل خانم‌ها نیز اشاره کردم پوشیدن کفش اسپورت برای هر کسی بسیار جذاب و شیک است و می‌تواند استایل شما را 10 سال جوان‌تر نشان دهد.آقایان خوش استایل می‌تواند این نوع مدل کفش را با هر مدل از شلوار جین ست کنند که بیشتر افراد سن بالا  کفش‌های اسپرت را با شلوارهای راستا،گشاد و بلند ست می‌کنند و اما با شلوار جین تنگ و یا گت می‌تواند استایلی جذاب‌تر و اسپرت‌تر باشد که مناسب هر موقعیت و فصلی است.

2.کفش کالج

امروز پوشیدن کفش کالج در میان مردان خوش استایل بسیار مد شده که می‌توان با مدل‌های شلوار فیت و جذب یا راسته ست کرد. البته رنگ شلوار هم می‌تواند بسیار مهم باشد طوری که برای کفش‌های کالج‌ مشکی، شلوار جین زغالی یا آبی تیره و برای کالج‌های عسلی یا قهوه ای، شلوار جین با رنگ روشن بهترین انتخاب هستند.

3.کفش رسمی

اگر بخواهیم از ست شلوار جین با کفش رسمی صحبت کنیم می‌توانیم بگویم با هر نوع و رنگی از شلوار جین مناسب نیستند.طوری که کفش مردانه رسمی فقط با شلوار جین زغالی یا آبی تیره راسته مناسب است و می‌تواند تیپ شما را رسمی‌تر و شیک‌تر نشان دهد.

4.کفش بوت

پوشیدن کفش بوت با شلوار جین گزینه مناسب برای افراد خوش استایل است. پس اگر می‌خواهید ظاهر زمستانی شما شیک و معمولی باشد بوت‌های چلسی یا چاکا بهترین انتخاب است.

5.کفش کژوال

شاید با خودتان بگویید که کفش کژوال جه نوع مدل کفشی است هر کفشی که راحت باشد همچون کفش ورزشی و کفش اسنیکر کفش کژوال نام دارد.پس اگر به دنبال راحتی اما در عین حال استایلی شیک هستید پیشنهاد ما به شما ست کردن شلوار جین با کفش‌های غیر رسمی و راحت است.که می‌تواند مناسب هر سنی باشد.

مطالب پیشنهادی  پیراهن های خنک که به جای مانتو می توان پوشید
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *