نشانه‌های باز شدن چشم سوم

خیلی از ما شاید با شنیدن کلمه چشم سوم متوجه نشویم که طرف مقابل در مورد چه چیزی صحبت می‌کند.چشم سوم یا چشم درون به کسی گفته می‌شود که توانایی دیدن چیزهایی دارد که احتمالا در آینده اتفاق بیفتد زیاد است.همه‌ی آدم‌ها به چشم سوم خود دسترسی دارند. طوری که اگر بر اساس ظن و گمانی که دارید کاری را انجام بدهید در واقع از چشم سوم‌تان استفاده کرده‌اید. چشم‌سوم بعضی آدم‌ها ضعیف و بسته و برای بعضی دیگر قوی و باز است اما شاید خیلی از ما از نشانه چشم سوم بی خبر باشیم امروز در مجله اینترنتی هوتو قصد داریم چند نشانه باز شدن چسم سوم را بیان کنیم.

نشانه‌های باز شدن چشم سوم

1. احساس فشار مبهم بین ابروها

شما هم خیلی از وقت‌ها احساس فشار بین ابروها می‌کنید طوری که احساس می‌کنید در آن لحظه کسی به آرامی بین ابروهای شما را لمس می‌کند یا در آن قسمت احساس گرما کنید.این حس هنگامی اتفاق می‌افتد که چاکرای ششم‌تان درحال باز شدن باشد، بر همین اساس احساس فشار و درد و یا حتی خستگی نیز در این ناحیه خواهید کرد.

2.حساسیت به نور

خیلی از ما درست است که به نور حساس هستیم و این علائم را مشکلی جدی جلوه نمی‌دهیم اما در خیلی از افراد می‌تواند نشانه باز شدن چشم سوم باشد.طوری که نورهای درخشان سبب آزار چشم‌هایتان می‌شود اما می‌توانید رنگ‌ها و اشیاء را با وضوح و حساسیت بیشتری ببینید که کاملا طبیعی است.

مطالب پیشنهادی  ترفندهای تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

3.تغییر رژیم غذایی

یکی از ساده‌ترین علائم باز شدن چشم سوم تغییر رژیم غذایی است. شما نسبت به چیزی که می‌خورید کاملا آگاهی پیدا می‌کنید طوری که مغز هنگام تغذیه هشدار می‌دهد که آیا این غذا برای بدن مفید است یا مضر؟ یا همیشه سعی می‌کنید غذایی را مصرف می‌کنید که برای بدن و ذهن شما فایده داشته باشد و البته به یک فرد گیاه خوار تبدیل می‌شوید که برای بدن و تغذیتان ارزش قائل هستید.

4.تبدیل همه چیز به انرژی

شما هر چیزی را در عالم هستی به عنوان انرژی تشخیص می‌دهید و شناسایی می‌کنید. شما می‌توانید مشاهده کنید که انرژی در اطراف شما به حرکت در می‌آید و کل گیتی را علامت گذاری می‌کند. این، باعث ایجاد آگاهی جمعی درون شما خواهد شد.

5.خواندن ذهن مردم

چشم سوم شما ممکن است به راحتی افکاری و نمای ظاهری انسان‌ها را ببیند طوری که هرگز چیزی را از نظر فیزیکی متفاوت نبینید.اما به آسانی می‌توانید نقابی را که پشت چهره انسان‌ها است تشخیص دهید.حتی می‌توانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی بپرسد جواب آن را حدس بزنید و جواب دهید.

خطرات بازشدن چشم سوم

1.مبتلا به سردرد و میگرین

باز شدن چشم سوم همان طور که خیلی  از مزایا دارد می‌تواند خیلی از معایب را نیز داشته باشد.طوری که اگر انرژی زیادی به ناحیه فوقانی شما فرستاده شود می‌تواند باعث اختلالاتی همچون سردرد و میگرن و همچنین سردرگمی و واپاشی شدید شود.

2.ترس و دلهره

اگر چشم سوم خود را به زور مجبور به باز شدن کنید. دیگر کنترلی روی آن نخواهید داشت و ممکن است مجبور شوید ارواح جهان را یکی پس از دیگری ببینید و شکی نداشته باشید که بسیار ترسناک خواهد بود. زیرا اگر چشم سوم شما به زور باز شود و فقط یکی از چاکرا‌ها باز باشد، دیگر نمی‌توانید فقط ارواحی که کائنات تعیین کرده‌اند را ببینید.

مطالب پیشنهادی  موفق ترین زنان تاریخ

3.تخلیه شدن انرژی

اگر توانایی کنترل قدرت خود را نداشته باشید و روش استفاده درست از آن را نداشته باشید.ارواح شرور برای تامین انرژی خود به شما رجوع خواهند کرد و در این صورت انرژی‌تان به سرعت تخلیه می‌شود.

4.شنیدن صدای گوش خراش

با باز شدن چشم سوم ممکن است خیلی وقت‌ها صدا‌های بسیار بلندی بشنوید که در انتهای شب بیشتر و بیشتر خواهند شد. صدا‌هایی مثل جیغ و فریاد که می‌تواند جلوی خواب شما را بگیرد.

5.مشکلات روحی

هنگامی که چشم سوم باز می‌شود به صورت عجیبی علمتان افزایش پیدا خواهد کرد که ممکن است هنگام صحبت با دیگران باعث مشکلاتی شود. مثلا اگر با فردی که دارای چاکرای ششم بازی است صحبت کنید به احتمال زیاد دچار سردرد خواهید شد. دلیلش هم کشش زیاد انرژی توسط آجنا است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *