روش‌های ابراز عشق به دختر

خیلی از پسرها بارها در دانشگاه،خیابان،مهمانی و عروسی در دیدار یک دقیقه عاشق دختری شده‌اند که نتوانستند به او بگویند و نمی‌دانند که طرف مقابل هم حسی به آن‌ها دارد یا نه.طوری که دنبال روش و تکنیک‌های مختلفی می‌گردند تا علاقه‌شان را به طرف مقابل ابراز کنند.بر همین اساس ابراز عشق تکنیک‌های خاص خود را دارد و هر پسری برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش باید این تکنیک‌ها را بلد باشد.اگر این تکنیک‌ها و روش‌ها به خوبی اجرا شوند به راحتی می‌تواند قلب طرف مقابل را به دست آورد. در این مقاله ما می‌خواهیم چند تکنیک روش ابراز عشق به دختر را به شما یاد بدهیم تا دیگه از گفتن احساسات خودتان خجالت نکشید و فرار نکنید.

روش‌های ابراز عشق به دختر

1.گوش دادن

همیشه هنگام صحبت کردن با یک خانم قانون 80/20 را به خاطر داشته باشید طوری که در ارتباط با خانم‌ها 80 درصد گوش کنید و تنها 20 درصد صحبت کنید این کار انگیزه خانم‌ها را بیشتر می‌کند.شما با صحبت کردن بیشتر می‌توانید احساسات و خواسته خانم‌ها را بفهمید و درک کنید برای همین اگر صادقانه به آنها گوش دهید در واقع آن را در ابراز علاقه می‌بینند.

2.مودبانه صحبت کنید.

شاید درست صحبت کردن یک کار ساده اما تاثیر گذار باشد برای بدست آوردن قلب یک خانم.معمولا خانم‌ها مردهای بی ادب را دوست ندارند.این کار در واقع ابراز علاقه و محبت طرف مقابل نسبت به شما بیشتر می‌شود.پس بهتر است دایره لغات مودبانه و بااحترم داشته باشید.

مطالب پیشنهادی  روش های سریع به خواب رفتن

3.نامه بنویسید.

خیلی از مردها ممکن است در دیدار اول استرس داشته باشند و مهارت حرف زدن را به خوبی نداشته باشند و دچار تته پته شوند.برای همین بهترین کار نوشتن نامه است.شاید این کار از نظر خیلیا مسخره کننده باشند .اما در دنیای که امروزه همه از گوشی‌های هوشمند و دنیای مجازی برای بیان احساسات خود استفاده می‌کنند یک کار شگفت انگیز و متفاوت است که بتوانید احساسات خود را روی کاغذ بنویسید و به طرف مقابل دهید تا فکر کند و احساسش را نسبت به شما بگویید.

4.مهارت بخشش را داشته باشید.

در هر خانواده و جایی ممکن است مشکلات و جر و بحث‌های وجود داشته باشد اما باید مهارت بخشش را نیز یاد بگیرید. از دعواهای که به هیچ جایی نمی‌رسند و فقط سبب آزار و اذیت خودتان و طرف مقابله می‌شوند فاصله بگیرید.طوری که یکی از راه‌های ابراز عشق حل کردن مشکلات و بخشش است.

 

5.بگویید که به او علاقه مند هستید.

خیلی وقت‌ها در دوستی‌ها ممکن است دخترها احساسات شما را به خوبی درک نکند و محبت شما را به عنوان دوست در نظر بگیرند برای همین به مرور احساس و علاقه‌تان را نسبت به آن بیان کنید.از کلمات و زبان بدن خود به فرد نشان دهید که او را دوست دارید و ابراز عشق خود را نسبت به او صادقانه بیان کنید.

ابراز عشق

6.شوخ طبع باشید.

خیلی از خانم‌ها هستند که دوست دار مردهای شوخ طبع هستند و می‌توانند ارتباط بهتری با این خصلت مردها برقرا کنند.پس اگر شوخ طبع باشید نه تنها احساس راحتی و صمیمیت بیشتری بین شما ایجاد می‌شود بلکه راه را برای مکالمه‌ای موثرتر و بهتر نیز باز خواهید گذاشت.

مطالب پیشنهادی  راه مؤثر برای جلوگیری از سرقت خودرو

 

7.کمک گرفتن از دوستان

از آنجایی که کمتر کسی هست که در دیدار اول بتواند حس خود را به طرف مقابلش بگوید.پس بهتر است در اینجا از یک دوست مشترک کمک بگیرید.اگر دوستی دارید که می‌تواند احساسات شما را درک کند و راهنمایتان کند.از او خواهش کنید که احساسات شما را به طور غیرمستقیم به طرف مقابل منتقل کند. پس اگر احساس کند حس شما متقابل است می‌توانید به راحتی از احساس خود به دختر مورد علاقه‌تان حرف بزنید.

8.او را از آینده آگاه کنید.

معمولا بیشتر خانم‌ها دوست‌ دارند آینده رابطه خود را بدانند برای همین بعد از مدتی ارتباط با پسر مورد علاقه‌شان مشتاق شنیدن آینده از زبان او هستند.هدف از گفتن آینده این است که مثلا در مورد فرزندانتان حرف بزنید.به او اجازه دهید که آینده خود را در کنار شما تصور کند و بداند که او بخشی از زندگی شما است البته اگر قصدتان ازدواج است و نمی‌خواهید او را از دست بدهید.یکی از راه‌های ابراز عشق است که می‌تواند حس طرف مقابل را نسبت به شما بیشتر کنید.

روش‌های ابراز عشق

9.به او وقت آزاد دهید.

هر کسی دوست دارد تایمی را برای انجام دادن کارهای خود داشته باشد.پس به او اجازه بدهید تا با هم جنسای خود وقت بگذراند و احساس آزادی کند.به او اجازه ندهید که نسبت به شما احساس ناخوشاید کند و فکر کند که در یک قفسه است که شما اجازه خروج به او را نمی‌دهید.رابطه سالمی زمانی است که به یک دیگر اعتماد کنید و اجازه دهید به تنهایی سرگرمی‌هایی برای خودتان داشته باشید.

مطالب پیشنهادی  نکات پرورش و نگهداری گیاهان در منزل
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *