ترفندهای تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

با نزدیک شدن به سال نو هر خانمی دوست داره دکوراسیون منزلش را تغییر دهد.اما با این وضع اقتصادی و گرانی کمتر کسی می‌تواند این کار انجام دهد.اما همیشه هم تغییر دکوراسیون خیلی گران تمام نمی‌شود و هنگامی که از قدرت تخیل و نوآوری در تغییر دکوراسیون منزل استفاده کنیم با کمترین هزینه و امکانات می‌توانیم بهترین و زیباترین تغییرات را ایجاد کنیم.در ادامه می‌خواهیم چند ترفند کم هزینه را به شما یاد دهیم تا دکوراسیون منزل را به بهترین شیوه ممکن تغییر دهیم.

ترفندهای تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

1.تغییر دادن موقعیت وسایل منزل

اگر مایل هستید که دکوراسیون منزلتان را تغییر بدهید و هیچ هزینه پرداخت نکنید وسایل و مبل‌ها را جابه جا کنید.طوری که برای تغییر دادن دکوراسیون، حتما نیازی نیست که مبل جدید بخرید یا روکش آن‌ها را تعویض کنید بدون هزینه هم می‌شود جای مبل‌ها را عوض کنیم که برای تغییر دادن آن، به ابعاد فضا نیز باید توجه کنید.

2.تغییر دادن دیوار

بعد از چندین سال زندگی کردن در خانه ممکن است دیوارهای آن نیاز به بازسازی داشته باشند اما اینکه بخواهید آن‌ها را تمیز و رنگ بزنید کار هزینه بر و ترندی شده است.پس اگر جزء افرادی هستید که می‌خواهید خاص باشید چند قاب ساده به دیوار‌ها بیاویزید. اضافه‌کردن تعدادی قاب سفید با عکس‌های سیاه‌ و‌ سفید می‌تواند کم هزینه‌تر و زیباتر باشد و نمای شیک هم برای دیوار باشد.

مطالب پیشنهادی  بازی هایی که باعث افزایش هوش فرزندان می شود

3.استفاده از کوسن برای تغییر دکوراسیون

هر کسی دوست دارد که سالی یه بار هم که شده دکوراسیون منزلش را عوض کند طوری که مبل‌ها،فرش‌ها،کابینت‌ها و… را عوض کند اما این کارها می‌تواند خیلی هزینه‌بر باشد.پس شما برای اینکه هم بتوانید حال و هوای منزلتان را عوض کنید و هم هزینه زیادی نکنید کافی است از چند کوسن ساده متناسب با سبک خانه‌تان شروع کنید.کوسن هم قیمت مناسب‌تری دارد و هم دارای طرح و رنگ متنوعی است که به راحتی با مبلمان و سایر وسایل هماهنگ می‌شوند.

4.نگه‌ داشتن گیاهان

داشتن گل و گیاه در فضای بسته می‌تواند حس سر زندگی کردن و بیشتر کند.طوری که رسیدگی به گیاهان همیشه لذت بخش بوده و  تعویض گلدان‌ها و تمیز کردن شاخ و برگ‌های گیاهان کمک می‌کند تا گلدان‌های تازه و شاداب‌تری داشته باشید و فضای منزل نیز زیباتر باشد.

نگه داشتن گیاهان

5.داشتن آیینه در فضای اتاق

آیینه، از  دیگر لوازمی است که باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا خانه می‌شود. طوری که اگر فضای پذیرایی یا اتاق خوابتان کوچک است از آیینه استفاده کنید.وجود آیینه علاوه بر بزرگ کردن فضا باعث تغییر و زیبایی فضا می‌شود. پس شما می‌توانید با طراحی قاب آیینه با وسایل دور ریختنی، ظاهر زیبا به آیینه بدهید.

6.مرتب کردن کتابخانه

کتابخانه اولین قسمت منزل است که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.داشتن کتابخانه مرتب و شیک می‌تواند منظم بودن شما را اثبات کند.طوری که برای جلوه دادن آن می‌تواند کتاب‌ها را با ایده خاصی بچینید،یعنی با توجه به رنگ یا سایز کتاب‌ها در قفسه ها دسته بندی کنید تا نمای زیباتری داشته باشند.

مطالب پیشنهادی  روش های غلبه به ترس

7.استفاده از بشقاب یا دیوارکوب‌ها

استفاده از بشقاب‌های رنگا رنگ و پرنقش بر روی دیوارها می‌تواند دکوراسیون منزل را خیلی تغییر دهد. استفاده از بشقاب‌های مناسب با سبک دکوراسیون منزل شما در بالای کاناپه نشیمن، کنار میز ناهارخوری، گوشه‌هایی که یک دیوار باریک و معمولا خالی وجود دارد زیبایی خاصی به خانه می‌دهد و ظروف زیبای شما را به نمایش می گذارد.

8.استفاده از برچسب‌های دکوراتیو

خیلی وقت‌ها دوست داری کاری انجام بدهید که دیوارهای منزل را زیباتر کنید.طوری که با استفاده از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش این کار برای شما مدور است استفاده از برچسب‌های دکوراتیو است.برچسب‌های دیواری دکوراتیو یک برچسب بسیار زیبا و لطیف ساخته شده از نوعی مواد وینیل پی وی سی است، که طرح، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن به وسیله دستگاه کاتر برش داده می‌شود و برای زیبایی و منحصر به‌فرد نمودن محیط اطراف در هر جایی که امکان داشته باشد ،بسته به سلیقه فرد نصب می‌شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *