ایده‌های جالب بستن بند کفش

بستن بندهای کفش به روش‌های مختلف نیاز به مهارت خاص دارد.طوری که می‌تواند در استایل افراد اسپورت پوش تاثیر زیادی داشته باشد. همه این مدل‌ بستن کفش‌ها با گره‌های مختلفی ایجاد می‌شوند،پس اگر بخواهید ظاهری شیک و اسپورت داشته باشید و به کفش‌های خودتان تنوع دهید مدل بستن بندهای کفش می‌تواند تیپ شما را خاص‌تر جلوه دهد.

ایده‌های جالب بستن بند کفش

1. بستن بند کفش به روش مشبک

بستن بندهای کفش به روش مشبک معمولا به صورت در هم تنبیده بسته می‌شود. ایده جالبی برای بستن بندهای کفش اسپورت،بوت، کانورس و آل استار است.شما در این مدل می‌توانید از یک بند و دو بند هم استفاده کنید.در مدل مشبک ابتدا بند از سوراخ اولی به شیوه ضربدری باید عبور کند و از سوراخ دوم به سمت قسمت‌های بالایی می‌رود و شما می‌توانید آن را در سوراخ دلخواه عبور دهید.البته باید در آخرین سوراخ عبوری،بند باید از زیر عبور کند تا بتوانید آن را گره بزنید.

بستن بند کفش به روش مشبک

2.بستن بند کفش به روش نمایشی

یکی از آسان‌ترین و رایج‌ترین روش‌های بستن بند کفش روش نمایشی است.طوری که برای بستن بند بیشتر کتونی و اسپورت‌ها از این روش استفاده می‌کنیم.این مدل بستن نیاز به مهارت خاصی ندارد ولی فقط بندها باید از روی سوراخ وارد شوند نه از روی آن و یکی یکی از سوراخ‌ها عبور داده می‌شود.می توان از این مدل بستن بند برای کفش 4 سوراخه نیز استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی  روش‌های مختلف بستن روسری دور گردن

بستن بند کفش به روش نمایشی

3.بستن بند کفش به روش ورزشی

ویژگی خاصی که کفش‌های اسپورت دارد تنوع بستن بندهای آن است.بستن بند کفش‌ها به روش ورزشی یکی از سبک‌های آن است.این روش بیشتر مناسب کفش‌های ساق دار مانند کانورس یا نایک ایر جردن است البته می‌توانید برای کفش‌های ساق کوتاه نیز  از این روش استفاده کنید.در این مدل بند بعد از عبور از سوراخ اول قبل از وارد شدن به سوراخ دوم اصطلاحا گره خورده است.مزیت این مدل ورزشی محکم بودن بندها است.

بستن بند کفش به روش ورزشی

4. بستن بندهای کفش به روش نردبانی

یکی از خاص‌ترین روش‌های بستن بند کفش مدل نردبانی است.شما در این روش می‌توانید از بندهای تک رنگ یا حتی دو رنگ هم استفاده کنید که با بند دو رنگ زیبایی بیشتری دارد و علاوه بر آن شما می‌توانید برای برندهای نایک،آدیداس و ریبوک نیز از روش نردبانی استفاده کنید.شما ابتدا باید از زیر بند را وارد سوراخ کنید و سپس به جای ضربدری رفتن،باید به سمت سوراخ بالایی بروید و البته از روی سوراخ بند را رد کنید و سپس از سوراخ روبرویی بند را رد کنید.

بستن بندهای کفش به روش نردبانی

5.بستن بند کفش به روش پیاده روی

همه ما می‌توانیم بندهای کفش خود را به حالت ضربدری شیک و ساده ببندیم که نیاز به مهارت خاصی هم ندارد.اما امروز بستن بندهای کفش به ورش‌‌های همچون پیاده روی نیاز به مهارت خاصی دارد. طوری که این روش ترکیبی از نردبانی و نمایشی است اما با این حال در روش نردبانی و نمایشی گره بند به بالا می‌خورد ولی در روش پیاده روی گره به بغل می‌خورد.در این روش  سوراخ اول بند از زیر آن عبور می‌کند و سپس در یک طرف به صورت یک پله‌ای بالا می‌رود و در طرف دیگر دوتایی و این روش تا آخرین سوراخ ادامه پیدا می‌کند.طرفی که یک سوراخ درمیان رد می‌شود به صورت مستقیم هم عبور داده می‌شود و درنهایت در کنار گره زده می‌شود.

مطالب پیشنهادی  ساده ترین روش برای بستن گره کراوات

بستن بند کفش به روش پیاده روی

6. بستن بند کفش به روش شطرنجی

شاید یکی از روش‌های گیج کننده و پیچیده بستن بند کفش روش شطرنجی باشد.در این روش بستن بند کفش برخلاف مدل‌های قبلی باید حتما از دو بند در رنگ‌های متنوع استفاده کنید که جذابیت بیشتر دارد.در ابتدای کار باید ته یکی از بند‌ها را گره بزنید و از سوراخ اولی عبور دهید مانند روش نردبانی با این فرق که بندها هنگام عبور از سوراخ بالایی باید از زیر عبور داده شوند تا دیده نشوند.سپس بند دوم را به روش شطرنجی از بین بند قبل عبور دهید.شما ابتدا باید سر بند را از سوراخ اولی از بالا خارج کنید،بعد مثل بافتنی از زیر و روی بند قبلی عبور دهید.در آخر هم می‌توانید بند دوم را از سوراخ اولی در پایین عبور دهید و ته آن را گره بزنید.

بستن بند کفش به روش شطرنجی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *