نکات مهم برای انتخاب کیف مجلسی زنانه

همه ما می‌دانیم که خانم‌ها به استایل و پوشش خود اهمیت می‌دهند و انتخاب کیف مجلسی و زیبا می‌تواند در پوشش و استایل ما زنان بسیار تاثیر داشته باشد.امروزه کیف‌های متنوعی در طرح و مدلهای متفاوتی در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خیلی از خانم‌ها سخت کرده‌اند.اما مدل کیف با طرح و مدل لباس تان ارتباط  دارد طوری که اگر لباس تان طرح دار است، کیف مجلسی ساده گزینه مناسبی است چون سبب می‌شود استایلتان شلوغ به نظر نرسد. اما بر عکس این موضوع اگر لباستان ساده و بدون طرح است کیف مجلسی با طرح و نقش و نگار استفاده کنید تا استایلتان از حالت یکنواختی دربیاید.

انواع کیف زنانه

کیف مجلسی دستی

همانطور که از اسمش پیدا است کیفی کاملا مجلسی و کم جا است طوری که تنها برای نگهداری موبایل و یکی دو قلم از لوازم‌آرایشی جا دارد. کیف دستی زنانه معمولا کوچکتر از سایر مدل کیف هاست و نوع زیپی، دکمه دار و باز آن اغلب طراحی و تولید می شود.

کیف‌ رو دوشی

کیف‌های رودوشی هم در اندازه‌های کوچک طراحی می‌شوند؛ و تفاوتی که با مدل‌های دستی دارند این است که یک بند ظریف دارند که معمولاً از جنس زنجیر  بوده و به‌راحتی هم قابل جدا کردن است. هرچند این کیف‌ها بندهای ظریفی برای استفاده به‌صورت رو دوشی دارند، اما در مهمانی‌ها برای زیباتر دید شدن  بیشتر به‌صورت دستی استفاده می‌کنند.

مطالب پیشنهادی  بافت مو شیک و جذاب

کیف

کیف‌ کمری

کیف‌های کمری یکی از محبوب‌ترین مدل‌های امروز است که خانم‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. این کیف‌ها معمولا مناسب استایل‌های کژوال هستند، پس اگر ظاهری کلاسیک و اتو کشیده دارید از این مدل دوری کنید. البته برای افراد چاق هم مناسب نیست.

کیف‌ بزرگ

کیف‌های بزرگ معمولا مناسب خانم‌های شاغل و دانشجو است. طوری که می‌توان همه وسایل مورد نیاز را در آن جای داد.کیف‌های بزرگ کژوال هستند و مناسب استفاده روزمره، از این رو نمی‌توانند انتخاب مناسبی برای استایل‌های رسمی شما باشند. پس بهتر است از آنها فقط برای دانشگاه و محل کار استفاده کنید.

رنگ کیف

رنگ کیف هم مواردی است که می‌تواند استایل ما را تغییر دهد.طوری که رنگ کیف را متناسب با رنگ لباستان انتخاب کنید. برای مثال اگر لباستان مشکی است، بهتر است کیفی با تم رنگی مشکی استفاده کنید اما تمام مشکی نباشد.اما اگر لباستان رنگی است رنگ کیف را یک یا دو درجه تیره تر از رنگ لباس‌تان انتخاب کنید. برای مثال اگر پیراهن شما آبی روشن است می توانید از کیف های آبی تیره و یا سرمه‌ای استفاده کنید.

کیف مجلسی زنانه

اندازه کیف

در انتخاب کیف حتما به اندازه آن هم توجه کنید چون کیف‌های مجلسی کوچک هستند و وسایل کمتری را می‌توان در ان‌ها جا داد. بنابراین کیفی را انتخاب کنید که اندازه لوازم ضروری تان جا داشته باشد. اما اگر وسایلتان زیاد نیست از کیف دستی استفاده کنید چون تیپ شما را شیک‌تر نشان می‌دهد.  اگر هم قرار است لوازم زیاد همراه داشته باشید بهتر است از کیف دوشی بزرگتر استفاده کنید.اما پیشنهاد ما به افرادی که قد کوتاهی دارند از کیف بزرگ استفاده نکنند چون قد آنها را کوتاهتر نشان می‌دهد.

مطالب پیشنهادی  عطرهای که در تابستان باید بزنید

فرم کیف

معمولا بیشتر خانم‌ها از کیف‌ مستطیلی استفاده می‌کنند. اما به تازگی کیف ها در اشکال مختلفی همچون دایره و هلالی، مثلثی و شش ضلعی و بیضی و سایر فرم ها طراحی می شوند. اینکه شما چه طرح و شکلی را انتخاب می کنید کاملا به استایلتان بستگی دارد.

کیف دوشی

جنس کیف

در طراحی کیف مجلسی از جنس هایی همچون جیر، چرم، پولک‌دوزی، مروارید دوزی، ساتن و ابریشم بسیار استفاده می شود و شما بسته به سلیقه خودتان می‌توانید هر نوع جنسی را انتخاب کنید. اما بیشتر خانمها در انتخاب جنس به دنبال کیف چرم هستند،چون هم دوام بیشتری دارد و هم تمیز کردن آن نسبت به جنس‌های دیگه راحت تر است.

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *