ویژگی های کیف پول مناسب

داشتن یک کیف پول لازمه هر خانم و آقایی است که برای نگهداری از پول، کارت اعتباری و یا حتی کارت‌های شناسایی از آن استفاده می‌کند.به همین دلیل امروزه کیف پول های متنوعی برای انواع استایل و نوع لباس شما وجود دارد که می توانید با هر نوع ست و تیپی، کیف پول موردنیاز خود را انتخاب و استفاده کنید.اما مهم ترین فاکتور برای انتخاب کیف پول، جنس، مدل و نوع دوخت آن می‌تواند باشد. کیف پول چرم به دلیل کیفیت جنس و دوام بالای آن بهترین انتخاب برای افراد باسلیقه است.

ویژگی‌های کیف پول مناسب

1.اندازه و ابعاد کیف پول

اندازه کیف پول نیز می‌تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب آن باشد.شما قبل از هر چیزی باید تعیین کنید که می‌خواهید از کیف پول برای نگهداری اسکناس، کارت های بانکی و گواهینامه استفاده کنید یا می‌خواهید برای نگهداری وسایل دیگری از آن استفاده کنید.پس با این حال کیف پول شما برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی باید سایز کوچک و هم اندازه باشد در غیر این صورت از کیف‌پول‌های با سایز بزرگ استفاده کنید که اندازه بزرگ‌تری دارند.

کیف پول

2.جنس و کیفیت کیف پول

همه ما می‌دانیم که هر چه جنس و کیفیت محصول عالی‌تر باشد هزینه و ارزش آن نیز بیشتر است اما می‌توان گفت که ارزشش را دارد طوری که در هنگام استفاده طول عمر بالاتری دارد.از آنجایی که جنس‌های زیادی با کیفیت پایین و بالا با قیمت‌های متنوع در بازار موجود است پیشنهاد ما به اکثر افرادی که دنبال جنس با کیفیت هستند کیف پول چرمی است.قطعا استفاده از چرم طبیعی در یک محصول می تواند کیفیت آن را تضمین کند و با خیال راحت چندین سال از آن استفاده کنید.علاوه بر این به قسمت های دوخته شده یا چسب زده دقت کنید تا از پاره نبودن آن مطمئن شوید.

مطالب پیشنهادی  نحوه ست کردن کفش با لباس

3.رنگ بندی متنوع

ممکن است یکی از مشکلات افراد خوش استایل در انتخاب لباس و کیف رنگ آن باشد.تنوع رنگ‌ها در کیف پولی نیز به اندازه لباس است.اما باید در نظر داشته باشید که در هنگام انتخاب رنگ کیف پولی مناسبحتما به رنگ آن توجه کنید طوری که زود کثیف نشود.در این میان کیف پول های چرم نیز از تنوع رنگ بندی زیادی برخورداراند.

 

قیمت

4.دوخت

قطعا خیلی از افراد دوست دارند چند سال یک بار وسایلشان را عوض کنند برای همین سری اول جنسی را انتخاب می‌کنند که از نظر کیفیت دوام بیشتر داشته باشد.پس در انتخاب کیف پولی علاوه بر جنس بدنه آن، به دوخت ظاهری، جنس زیپ ها و همچنین تودوزی و دوخت تمیز آن توجه کنید.دراین خصوص اگر به کیف پول‌های چرم توجه کنید این نکته را به خوبی متوجه می‌شوید که ظرافت و خلاقیت چرم دوزان ماهر  در آنها قابل رویت است.

5.جادار بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های یک کیف پول مناسب جادار بودن آن است. طرح کیف پول باید طوری باشد که از محفظه‌ها و جیب‌های پنهان برخوردار بوده و سازماندهی درونی خوبی داشته باشد تا بتوان در مواقع خاص لوازم ضروری و مهم را در داخل آن قرارداد.

ویژگی کیف پول

6.قیمت مناسب

قیمت مناسب با توجه به دیگر ویژگی‌های هر محصول می تواند متفاوت تعریف شود. به عنوان مثال یک کیف پول که از جنس نامرغوبی تولید شده و دوخت آن نیز دقیق و منظم نیست، قطعا هزینه آن نمی تواند زیاد باشد.یا برعکس، ممکن است یک کیف پول بسیار شیک و برند با جنس و کیفیت فوق العاده قیمت بسیار بالایی نیز داشته باشد.

مطالب پیشنهادی  کفش‌هایی که باید با شلوار جین بپوشید
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *