ترسناک‌ ترین مکان‌ های ایران کجاست؟

با دیدن فیلم‌های ترسناک و شنیدن داستان‌های مخوف قدیمی و رسومات محلی دلهره‌آور و گردش در مکان‌های ترسناک هیجانی به آدم خواهد داد که هیچ جای دیگر نمی‌توانید آن را تجربه کنید. روش‌های مختلفی برای به وجود آمدن هیجان ترس دارد که تنها با فیلم دیدن این هیجان به وجود نمی‌آید می‌توانید رمانی ترسناک بخوانید، افسانه‌ای را از افراد محلی بشنوید و یا اینکه خود به مکانی ترسناک بروید و هیجان و دلهره‌ای سرشاری را به خودتان هدیه دهید.
در این مقاله سفری به مناطق ترسناک، گورستان‌های قدیمی، کلبه‌هایی قدیمی، مکان‌های متروک و مکان‌هایی که مردم محلی داستان‌هایی ترسناک درباره آنجا تعریف کرده‌اند. اگر روحیه‌ای قوی و کنجکاو دارید خود را برای معرفی مکان‌هایی مهیج و فوق العاده ترسناک آماده کنید.

قلعه جنی جزیره کیش

قلعه جنی جزیره کیش

در جزیره کیش قلعه‌ای وجود دارد که بسیار متروکه و مخروبه بوده و افراد کمی برای بازدید به این قسمت از کیش می‌آید چون که به مکان گردشگری کشتی یونانی نزدیک است و اغلب گردشگران از آن منطقه بازدید می‌کنند. محلی‌های قلعه جنی بر این باور هستند که جن‌های قلعه شب هنگام در داخل قلعه و اطراف قلعه در حرکت هستند و اگر بخواهید شبانه از قلعه دیدن کنید هیچ یک از اهالی آن منطقه با شما نخواهد آمد.

قلعه آدم خوار اردبیل: بوینی یوغون

قلعه آدمخوار اردبیل

در اردبیل روستایی به نام کور عباسلو وجود دارد که در آنجا قلعه‌ای است به نام بوینی یوغون که بسیار مخوف و متروک بوده و اهالی این منطقه قصه‌هایی ترسناک از ناپدید شدن مرموز افرادی که به داخل قلعه می‌رفتند بازگو می‌کردند که اکثر دادستان‌ها حاکی از آن است گویی قلعه زنده است و آدم‌ها را می‌خورد و کم کم این قلعه به قلعه آدم خوار شهرت یافت که داستان‌های زیادی بین مردم محلی از این قلعه نقل شده است.

مطالب پیشنهادی  جاذبه های گردشگری شیراز

جهنم دره

جهنم دره

در آذربایجان شهری به نام خوی وجود دارد که ناحیه‌ای کوهستانی به نام جهنم دره را در خود جای داده است. این قسمت از کوهستان آنقدری شوم و نحس است که محلی‌ها حتی برای گشت و گذار هم به اینجا نمی‌آیند. در جهنم دره، دره‌هایی وحشتناک و صعب العبوری وجود دارد که بسیار خطرناک بوده و کسانی که برای رفتن از راه دره تلاش کرده‌اند به انتهای دره سقوط کرده‌اند و بسیاری از جنازه‌ها هیچ وقت در این دره‌ها پیدا نشده است از این رو این مکان را جهنم دره نامیده‌اند.

غار قاتل در کرمانشاه

غار قاتل

غار قاتل مکانی ترسناک و مهیج برای کوهنوردان و صخره نوردان حرفه‌ای است که داستان‌ها و افسانه‌های فراوانی راجب آن بازگو شده است غار پرآو یا همان غار قاتل یکی از بزرگ‌ترین غارهای عمودی جهان است که او را اورست غارها می‌گویند این غار حداقل 5 نفر را به کام مرگ رسانده و حداقل پیکر 2 نفر نیز پیدا نشده است. این غار بسیار تارک، ترسناک، صعب العبور، سرد، عمیق و … بوده و تمام ویژگی‌های یک مکان خاص و ترسناک را دارد همچون غاریست که افراد را در خود می‌بلعد. پیشنهاد می‌کنیم فقط کوهنوردان و صخره نوردان حرفه‌ای از این غار دیدن نمایند.

جنگل جیغ مشهد

جنگل جیغ

در مشهد روستایی به نام سربرج وجود دارد که در خود جنگلی وحشتناک دارد که پر از رازهای نهفته بوده این جنگل پس از غروب آفتاب پر از صدای جیغ و فریادهایی وحشتناک می‌شود انکار کسی را می‌خواهند زنده زنده پوستش را بکنند‌ و تا طلوع خورشید ادامه دارد علاوه بر صداهای وحشتناک شکل درخت‌ها و تکان خوردن آن‌ها وحشت را دو چندان کرده گروه علمی که از این مکان تحقیق کرده‌اند بر این عقده‌اند که صداها به خاطر خانه‌های ملخ‌ها و جیرجیرک‌ها که در داخل درختان است به وجود می‌آید اما بومیان اعتقاد دارند این صداها هیچ شباهتی به صدای جیرجیرک و ملخ نداشته و این جنگل محل سکونت شیاطین، اجنه و روح‌های نفرین شده است که هنگام شب به جنگل جیغ می‌آیند این جنگل قبل از سال 1390 که صدای جیغ شنیده نمی‌شد در فصولی از سال رودخانه‌ای داشت که خشک می‌شد ولی همزمان با شروع صداهای وحشتناک این رودخانه دیگر خشک نشد. آیا خشکی آب رودخانه با صدای های وحشتناک و ترسناک در جنگل جیغ ارتباط دارد؟

مطالب پیشنهادی  وسایل لازم برای کویرنوردی

کلبه وحشت انزلی

کلبه وحشت انزلی

در استان گیلان روستایی به نام صومعه سرا وجود دارد که در آن جنگل مرموز است اگر به ماجراجویی ترسناک و مهیج علاقه دارید حتماً این مکان را از دست ندهید. بومیان از این جنگل صداهای زیادی شب هنگام می‌شنوند و می‌گویند شب به هیچ عنوان بیرون در داخل جنگل نباشید اگر قصد دارید شب را داخل جنگل باشید پیشنهاد می‌کنیم به قسمت شرقی روستا رفته تا از وجود کلبه‌ای مخوف آگاه شوید که بومیان داستان‌های زیادی از این کلبه برای دیگران گفته‌اند که افسانه شده است اگر کسی بتواند یک شب را در کلبه وحشت انزلی سپری کند ارواح آن فرد را ثروتمند می‌کنند. با اینکه این خرافات و داستان را همه بومیان می‌دانند اما هیچ کدام جرات ندارند حتی به خاطر ثروتمند شدن به این کلبه نزدیک شوند زیرا کسانی که قصد انجام این کار را داشته‌اند به طور مرموزی نیست و نابود شده‌اند و انگار ارواح نفرین شده جان آنان را گرفته‌اند به همین دلیل اجازه ورد به این کلبه وجود ندارد و فقط می‌توانید از دور کلبه وحشت را در جنگل مشاهده کنید.
مکان‌های وحشتناک دیگری نیز در ایران وجود دارد که فقط به ذکر نام آن‌ها اکتفا می‌کنیم.

  • تالاب ارواح مازنداران
  • مثلث برمودای ایران (کویر ریگ جن سمنان)
  • دریاچه گنج (دریاچه تخت سلیمان در آذربایجان)
  • دره ستارگان قشم
  • باغ سنگی سیرجان
  • قلعه زاهدان کهنه(خرابه‌های پر قصه)
  • گورستان جن
  • گورستان ایستاده کودکان(ارگ بم)
  • قنات قصبه(هزار توی سیاه رمز آلود)
  • دره اجنه طبس
  • گورستان انسان‌های بی دهان
  • دودکش جن زنجان
  • دره ارواح خوزستان
  • قبرستان طلسم شده مازندان
  • و …..
مطالب پیشنهادی  گرم‌ترین و سردترین نقاط دنیا
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *