نکات مهم برای انتخاب کیف مجلسی زنانه

یکی از دغدغه بیشتر بانوان خوش استایل انتخاب کیف مناسب است. طوری که انتخاب کیف مناسب می تواند مکمل پوشش شما باشد و یکی از نکات مهم باشدکه بر تیپ شما تاثیر مستقیم دارد.اما در انتخاب کیف مجلسی زنانه نکات ظریفی وجود دارد که در صورت رعایت بعضی موارد، می‌توانید خیالتان راحت باشد که در شیک‌پوشی و جذابیت رقیبی نخواهید داشت. از انجایی که کیف‌های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام استایل مخصوص به خود را دارند. پس در ادامه با مجله اینترنتی هوتو همراه باشید تا درمیان جمع با استایل شیک بدرخشید.

مدل کیف مجلسی

ظاهر دغدغه خانم‌ها در رفتن به جایی انتخاب کیف مناسب با استایل و تیپ‌شان است.اگر می‌خواهید استایل شلوغی نداشته باشید و لباس‌تان طرح‌دار است از کیف مجلسی ساده استفاده کنید .اما استایل شما می‌تواند برعکس هم باشد یعنی اگر لباس تان ساده و بدون طرح است بهتر است از کیف مجلسی با طرح و نقش و نگار استفاده کنید تا استایلتان از حالت یکنواختی دربیاید.

کیف

اندازه کیف

معمولا اندازه کیف‌های مجلسی کوچک است. اما سایز کیفی که انتخاب می کنید بستگی به لوازمی دارد که می‌خواهید با خود حمل کنید. بنابراین کیفی را انتخاب کنید که اندازه لوازم ضروری تان جا داشته باشد.اما پیشنهاد ما به شما برای داشتن استایل شیک استفاده از کیف دستی است. اما اگر قرار است لوازم زیاد داخل کیف بزارید بهتر است از کیف دوشی بزرگتر استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی  نحوه ست کردن کفش با لباس

فرم کیف

امروز کیف ها در اشکال مختلفی همچون دایره و هلالی، مثلثی و شش ضلعی و بیضی و سایر فرم ها طراحی می شوند.طوری که فرم کیف می‌تواند از نکات ریز در هنگام انتخاب آن باشد. معمولا  کیف‌های مستطیلی مجلسی‌تر و شیک‌تر هستند.علاوه بر این به این نکته هم توجه کنید که اگر قدتان بلند است و لاغر هستید، از کیف‌ های گرد استفاده کنید و اگر قد کوتاه و توپر هستید سراغ مدل‌ های مستطیلی بروید.

فرم کیف

رنگ کیف

در انتخاب رنگ کیف حساسیت بیشتری به خرج دهید تا استایلی زیبا و شیک‌تر داشته باشید.طوری که لازم است رنگ کیف را متناسب با رنگ لباستان انتخاب کنید. برای مثال اگر لباستان مشکی است، بهتر است کیفی با تم رنگی مشکی استفاده کنید. توجه داشته باشید که کیفتان نباید تماما مشکی و ساده باشد.اما اگر لباستان رنگی است می توانید کیفی با رنگ دو درجه تیره تر از لباستان بردارید. مثلا اگر پیراهن آبی روشن به تن دارید؛ کیف مجلسی با رنگ سرمه ای استایل شیکی برایتان می سازد.

جنس کیف

جنس کیف

امروز کیف‌ها دارای جنس‌های مختلفی همچون جیر، چرم، پولک‌دوزی، مروارید دوزی، ساتن و ابریشم هستند که می‌توانید با توجه به استایل خود آن‌ را انتخاب کنید.البته برخی از جنس‌ها زود کثیف می‌شوند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند، یا مثلا کیف هایی که در آنها از پولک دوزی و مروارید دوزی استفاده می‌شوند ممکن است زود پاره شوند،بنابراین اگر سراغ این جنس کیف ‌ها می‌روید باید خیلی مراقب‌شان باشید.

انتخاب کیف براساس اندام

انتخاب کیف متناسب با اندام می‌تواند استایل شما را شیک‌تر نشان دهد.اگر قد شما بلند است می‌توانید هر نوع کیفی را با میل خودتان انتخاب کنید و اصلا از این بابت نگران نباشید. اما اگر قد کوتاه و لاغر اندام هستید کیف‌ های خیلی کوچکتر انتخاب کنید؛ چرا که قد شما را بلندتر نشان خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌های کوچک و دوست داشتنی بروند تا استایلی شیک داشته باشند.

مطالب پیشنهادی  روش های مختلف بستن شال

کیف مجلسی زنانه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *